Jeugdwedstrjiden 2019

Dinsdag, 18 juni 2019

Serie wedstrijden van 18:00 – 20:00 uur: • 12 juli brandvijver • 6 september haventje • 20 september nog niet bekend

• 12 juli               brandvijver
• 6 september     haventje
• 20 september   locatie nog niet bekend

Op zaterdag 29 juni a.s. is er weer de jaarlijkse leden vis rook dag van de visclub. Voorafgaand vissen we in het haventje van 14:30tot 16:00 uur. Na deze wedstrijd doen we een hapje en een drankje op het terrein van H. Biesheuvel. Neem gerust vrienden, vriendinnen, broertjes en zusjes mee!

Welke hengel: In de brandvijver kan met zowel de vaste hengel of de werphengel gevist worden. In de andere wateren heeft de vaste hengel de voorkeur. Heb je die niet dan kun je er een lenen van de visclub.

Hartelijke groet en veel visplezier!

Ian
06-53537535.