Gebruik vaste hengel bij jeugdwedstrijden

Woensdag, 13 juni 2018

Het is dit jaar de bedoeling dat jeugdleden een aantal wedstrijden vissen met een vaste hengel. Deze hengel wordt verzorgd door de vereniging. Per wedstrijd wordt door het bestuur bepaald met wat voor soort hengel er gevist mag worden.

Het is dit jaar de bedoeling dat jeugdleden de wedstrijden vissen met een vaste hengel. Deze hengel wordt verzorgd door de vereniging.

We hebben hier voor gekozen omdat je het beste leert vissen met een vaste hengel.

Je krijgt bij het water een hengel, tuigje in bruikleen van de vereniging ook voor aas wordt gezorgd.

Heb je zelf een vaste hengel dan mag je deze uiteraard gebruiken, wellicht is het goed om aan het begin van de wedstrijd je tuigje te laten controleren of deze bij het viswater past.