Uitnodiging paling roken

Woensdag, 6 juni 2018

Op zaterdag 23 Juni aanstaande hopen wij weer een middag te houden voor onze leden. Dit zal plaats vinden bij de boerderij van H. Biesheuvel.

UITNODIGING

H. Biesheuvel
Dorpsstraat 63
Heinenoord

aanvang vanaf 14.00 uur.

Wij hopen U allen onder een hapje en drankje te ontmoeten en gezellig weer eens bij te kletsen.
Voor de hapjes denken wij ook deze keer aan gerookte paling en makreel. Alles vers en ambachtelijk ter plaatse gerookt.
Voor de niet vis liefhebbers hebben we diverse salades.

Ook zal er paling van uitstekende kwaliteit gerookt worden voor de verkoop. De opbrengst hiervan komt volledig ten goede van de vereniging. Bestellingen kunt u doen t/m 16 juni bij Theo Rijken 06 20641176 of per E-mail naar mij. Prijs € 16.50 per pond.

We verwachten ook nog wat Atlantische makreel binnen te krijgen. Ook deze zullen dan via de vereniging te koop zijn a € 4.00 per stuk.

Uiteraard is Uw partner, vriend of vriendin ook welkom. Voor de drank rekenen we een euro voor een fles bier of een glaasje wijn en fris 0,50 cent

Voor de jeugd is er voorafgaand aan het roken een viswedstrijd bij de haven, na afloop kunnen de deelnemers [sters] een hamburger van de barbecue en wat te drinken komen halen.

Als het lukt proberen we ook nog wat vis te bakken voor de leden die liever geen gerookte vis eten. Als het weer ook nog een beetje mee wil werken zal deze middag zeker slagen.

Breng in ieder geval vast een zonnig humeur mee.

Namens het bestuur
Arjan van Drunen